Vietnam, zin in. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Roel Hoekstra - WaarBenJij.nu Vietnam, zin in. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Roel Hoekstra - WaarBenJij.nu

Vietnam, zin in.

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

11 April 2016 | Nederland, Alkmaar

Nu m'n maatjes Timo en Rogier een week weg zijn, beginnen bij mij de vakantiekriebels ook wel te komen. Ze sturen me eindeloos foto's van paradijslijke stranden en mooi weer.
Nadat het schooljaar af is ga ik achter ze aan en voeg ik me bij ze vanaf Hanoi om verder te reizen naar Ha Long Bay en vervolgens onze weg te vervolgen richting Bangkok.
Ik heb er super veel zin in en ik hoop dat ik geen herkansingen heb, zodat ik zo vroeg mogelijk weg kan!

Op dit moment is het ook zonnig in Alkmaar, wat ook niet verkeerd is.

  • 02 Mei 2016 - 11:36

    Roel Hoekstra:

    hatseflastie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Roel

feest..

Actief sinds 07 Dec. 2015
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 1224

Voorgaande reizen:

28 Juni 2016 - 14 Juli 2016

Vietnam, de boys achterna

08 Januari 2016 - 08 December 2015

boeken met de bus

Landen bezocht: